sobota, 9 lutego 2013

jeszcze odnośnie śnienia

  udało mi sie zobaczyć dłonie [w śnieniu] i były normalne -la Gorda widziała zielone :) - tylko jak napisałem linie na nich były zupełnie inne;

zdarzyło mi się zobaczyć Florindę (Grau) i Carlosa, ale tylko raz, nie widziałem, o ile pamiętam tropicieli, tak więc być może uda się Wam skontaktować z Nimi

Większość z Nas "marnuje" śnienie na zabawę i harce podczas gdy D.Juan nauczał go Carlosa dla zdobycia mocy -tutay trza zauważyc , że Carlitos o maly wlos nie przypłacił tej "zabawy" życiem (vide "sztuka śnienia" )- no ale na moim ulubionym forum oobe.pl [ go -] jest wielu podróżników , kt śnią raczej bezpiecznie i chyba nikt jeszcze nie zniknął :)

w razie problemów z uzyskaniem LD : doradzam robić Układ intencji (Magiczne kroki) i programować/afirmować śnienie - wtedy prawie na-pewno się uda.

oczywiście b. skuteczna jest też metoda tybetańska , o kt pisałem w poprzednim poście

gdyby Ktoś spotkał tropiciela radzę go po prostu "olać", jak zrobił to St. Jolliffe, naj- prawdopodobniej ci ostatni "polują" na śniących o większej Energii, tak więc przeciętny podróżnik nie musi się nimi martwić; ciekawi mnie czy ktoś ich spotkał , można poznac tych przez dość dziwne "przebranie"/avatar jak np. ryba na drzewie,
don Juan stwierdził , że najgroźniejsi tropiciele przybierają postać naszych krewnych (Matki, ojca , dziadków) jak do tej pory nie potwierdziłem tej tezy ...
dość istotne jest tez stwierdzenie don Juana : Energia seksualna kieruje śnieniem, tak więc ją oszczędzaj (znajduje to potwierdzenie w innej książce o szamanach gdzie przed "trip-em" brujo zachowywał "post" przez kilka dni :)

dzięki śnieniu Carlitos uzyskał Woloność po śmierci, /chociaż nie udało mu się zrealizowac tęczowego ciała/
zabrał z/za sobą kilka swych towarzyszek ...

"..jeżeli masz wątpliwości, czy to sen, czy jawa, powinnaś zbadać tryb, którym idą sny – to znaczy świadomość, jaką mamy w snach – wyczuwając rzecz, z którą masz kontakt. Jeżeli śnisz, wrażenie to wróci do ciebie jako echo. Jeżeli nie wróci, to znaczy, że nie śnisz. – Uśmiechając się uszczypnęła mnie w udo i powiedziała: – Spróbuj zrobić to samo z matą, na której leżysz. Wyczuj ją pośladkami. Jeżeli odczucie to wróci, to znaczy, że śnisz. Żadne odczucie nie powróciło do moich odrętwiałych pośladków. Prawdę mówiąc byłam tak otępiała, że w ogóle nie czułam maty. Wydawało mi się, że leżę na gołej podłodze. "
- krótki fragment z "Życia we śnie" , florindy


polecam, jeśli ktoś się nie boi nawiązać kontakt z NOL-em (podczas śnienia) - jest to wspaniała przygoda [celowo używam polskiej nazwy (NOL) ponieważ skrót UFO ma wydźwięk b. negatywny - podobnie jak KGB ]

W Metodzie Silvy jest wspomniane o programowaniu snów; przed snem odprężamy się , relaksujemy i zadajemy pytanie na kt pragniemy uzyskać odpowiedź ;

afirmujemy: "pragnę mieć sen zawierający informacje, kt pomogą mi w rozwiązaniu problemu , kt mam na myśli. Taki sen przyśni mi się. Zapamiętam go i zrozumiem"

po obudzieniu (nocą lub rano) powinniśmy pamietać sen i dość łatwo go zinterpretować :)


niedługo napiszę więcej :)

1 komentarz:

  1. o czym Ty wgl piszesz? nie rozumiem co to za tropiciele o co w tym wszystkich chodzi, blog bardzo ciekawy szkoda tylko, że piszesz tak jakby wszyscy byli "wtajemniczeni" ale niestety tak nie jest wyjaśnij więc wszystkie rzeczy jeśli o nich piszesz

    OdpowiedzUsuń